Назва сервера | Мапа | Гравців | IP-адреса | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|

Засновник
Рейтинг: 0
Сообщений: 12
Спасибок: 0
Натискаємо клавішу "`" (російською розкладкою клавіатури "Е") або відкриваємо файл config.cfg в папці cstrike і вводимо наступні команди з відповідними значеннями:
ignorerad - команда не впливає на FPS, але прибирає весь радіозв'язок вашої команди (fire in the hall, roger that і т.п.), звуки стають чистішими і нічого не заважає почути наближення ворога.
cl_dynamiccrosshair – динамічний приціл. Рекомендується відразу звикати до динамічного прицілу, щоб контролювати свою стрілянину. Встановлюйте значення "1" і тоді при присіданнях і стрибках ваш приціл розширюватиметься, даючи зрозуміти, що й розкид при стрільбі буде значно більшим.
cl_weather - встановлюємо "0", щоб вимкнути погоду, яка на деяких картах знижує вашу FPS.
cl_minmodels – для збільшення FPS рекомендується виставляти значення "1". Моделі будуть однакові.
fps_max - ставимо "101" як максимально можливе значення FPS.
cl_cmdrate - це швидкість відправлення пакетів за секунду від вашого клієнта до сервера за 1 секунду. Налаштування може набувати значення від 10 до 101. При хорошому інтернет-з'єднанні рекомендується виставляти максимальне значення "101".
cl_cmdbackup - якщо відбувається втрата пакетів (нестабільне з'єднання з сервером), то нам потрібно повторно відправити команди від клієнта і саме це налаштування відповідає за кількість команд, яку вона постійно зберігає. Для більш плавної та комфортної гри рекомендується встановити значення "4".
cl_rate - кількість байтів на секунду, яку клієнт передає сервер (значення від 1000 до 20000). Рекомендується встановити значення "20000".
_cl_autowepswitch "0" - не брати в руки щойно підібрану зброю! Багато PRO гравці, знаючи, що їхній опонент використовує налаштування цієї команди «1», роблять наступну фішку: під час ближнього бою, коли закінчуються патрони, викидає гармату прямо під ноги свого ворога, природно вона відразу вмикається, а патронів то в ній немає. Можна вбити хоч із ножа.
cl_corpsestay - команда за ідеєю, відповідає за час зникнення трупів моделі, але ходить слух, це не зовсім так. Команда – дуже сильно впливає на стрілянину, якщо ви граєте на AWP та пістолетах, треба ставити значення 0, якщо на автоматах – 600 (дефолтна стрілянина, але це найкраще значення), значення 200-300 – збалансований розподіл між пістолетами та автоматами.
cl_lw - компенсація лагів із боку сервера. Рекомендуємо значення "1".
cl_lc – компенсація лагів з боку гравця. Рекомендуємо значення "1".
cl_vsmoothing – як і команда cl_corpsestay, відповідає за стрілянину. Значення "0.5" – збалансоване, значення "0.35" – для автоматів, значення "0.75" – для пістолетів.
ex_interp - найважливіша команда, що відповідає за швидкість появи моделей та текстур, за значення 0.01 дає можливість побачити гравця на 1 сек раніше, ніж при значенні 0.1. Для слабких комп'ютерів ставте 0,05, для потужних - 0,015.
gamma – відповідає за світлість текстур карт. Мінімальне значення - 1.8, максимальне - 3. Рекомендуємо значення "3".
gl_polyoffset - команда для відеокарти, для відеокарт ATI/AMD виставляйте значення "4", для Nvidia - значення 0.01.
m_filter – плавне пересування мишки. При значенні "1" курсор рухається плавно, при "0", як звичайно.
Особисто я ще рекомендую поставити співвідношення сторін екрану 4:3, навіть якщо у вас широкоформатний монітор, за умови не потужного ПК.
#by RikiTikiTavi
Налаштування та оптимізація конфіга для слабкого ПК
Дата: 19 час. назад
Автор: Riki Tiki Tavi
Дата: 19 час. назад
Автор: Riki Tiki Tavi
Дата: 19 час. назад
Автор: Riki Tiki Tavi
Дата: 19 час. назад
Автор: Riki Tiki Tavi
Дата: 19 час. назад
Автор: Riki Tiki Tavi

REPA

Exclusiv6

Moon
0 0 0
nikolaukozlov1003
0 0 0
Serhii
0 0 0